Back Forum New

[Question] Question: About tokens.

Is there any other way to get a token, aside from hinatas wish and spending gold?

henata wishes r bugged atleast for me i haven't gotten even one from it

TOP

i never seen token in wish shop too @@

TOP

Reply 3# viipkute
' O* }# c, `2 X0 }6 {: I; EPockie Ninja II Social
, k4 P2 O) e2 Z; }3 Y4 l0 y
9 Q# ~4 q0 b/ p+ d2 T    it looks like we'r just unlucky enough to get a token

TOP

so tokens are realy rare, and we need 30 for each gold ninja.

TOP

got 1 already. lol. 29 to go.

TOP

yeah gm cant you make it easyer to get token plsssssssssss

TOP

dont make it easier, but i hope they can make it just like
9 Z% W3 G2 d* ^6 ?$ o  e9 n0 d" X* F* G. T) t- A+ T0 a3 i
20tokens = ninja or make the tokens rarity in hinatas wish in middle class

TOP

yeah i like your idea wirbelwind if gm reply

TOP

i've never seen one in my wishlist

TOP

i have oness then i did not see it again

TOP

yup, i have 1 token in my redeem list. But it suddenly disapear, i did not even refresh it -_-

TOP

u should make sure that u have many heart

TOP

you mean tokens auto refresh?

TOP

Staff should make token in Mall LoL then i could have as many gold ninja as i want HAHA

TOP

you mean tokens auto refresh?
' k& x0 M8 l- x* o6 xwirbelwind Posted at 11-13-2012 23:04

0 m- F) b' ?' K7 S1 |Pockie Ninja II Social8 d1 N5 ^* F: Y9 N0 _6 I! U. H2 V
2 E( ^( ]% }3 }" [" c% n, \# ]
    yes they will auto refresh ones a day so you should be ready whit the heart

TOP

Staff should make token in Mall LoL then i could have as many gold ninja as i want HAHA2 ?8 G5 |, o+ c4 l
nowaydude123@ya Posted at 11-14-2012 14:50
pn2social.forum.game321.com9 u6 N) o: E; ?) E; j; w2 {" U
pn2social.forum.game321.com( v) X: S6 Z3 @( c& |- _( h
. v+ i# K/ Y& x
    if the staff make like that every one could have gold ninja even me

TOP

Post Last Edited by seenoevil023 at 11-14-2012 18:15 pn2social.forum.game321.com/ n& f0 V9 b9 c+ V: I0 w

  Q* O5 C! Z6 a" I( FReply 17# ninjakillers1# . M% }7 r7 L4 d9 v$ H- ?: l

" F5 U: M, ~" Ki hope i can have 30 tokens too.

TOP

I always see a token in my wishlist like every 3 days but its heart+gold payable, no heart only.( ?# \" U& H4 t) k. u; W9 n7 y
I don't wanna spend my G

TOP

lol... i'd seen it once on hinata's wish shop, but it costs some heart n gold so i couldn't afford to buy it

TOP

Back Forum